شناور کاسپین 3
 
صنایع نظامی
MILITARY

 

شناور كاسپين 3 بر امواج درياي خزر مي‌نشيند

خبرگزاري فارس: همزمان با بيست و نهمين سالروز فتح خرمشهر، سومين شناور درياي خزر موسوم به « كاسپين 3» بر آب‌هاي نيلگون درياي خزر آرام مي‌گيرد.

مسئول روابط عمومي و امور فرهنگي شركت نفت خزر دقايقي پيش در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار فارس در شهرستان بهشهر بيان داشت: اين پروژه با حضور جمعي از مسئولان وزارت نفت، شركت ملي نفت ايران و همچنين مقامات بلند پايه ملي و استان‌هاي شمالي كشور طي مراسمي افتتاح و به آب انداخته مي‌شود.
داريوش چهرازي ادامه داد: اين شناور كه « كاسپين 3» نامگذاري شده است نسبت به دو شناور قبلي داراي توانمندي‌ها و كاربردهاي بيشتري است و با نظر و نظارت شركت نفت خزر نسبت به ايجاد و افزودن امكانات فني بيشتري براي افزايش توان عملياتي آن اقدام شد.
وي تصريح كرد: امكان فرود بالگرد در شرايط اضطراري بر سطح شناور يكي از اين كاركردها است.
مسئول روابط عمومي و امور فرهنگي شركت نفت خزر با اشاره به نشست و مذاكرات علي اصولي مديرعامل شركت نفت خزر با مديران ارشد شركت صدرا، مجري و پيمانكار ساخت سومين شناور عملياتي حوزه درياي خزر موسوم به « كاسپين 3» اظهار داشت: در اين نشست بر تسريع هر چه بيشتر اين پروژه تاكيد و مباحث مختلف و راهكارهاي اجرايي براي برطرف كردن موانع مشخص و تعيين شد.
چهرازي با استناد به سخنان مديرعامل شركت نفت خزر گفت: به‌دليل شرايط ويژه درياي خزر تنها راهي كه براي كشور و صنعت نفت وجود دارد، تكيه بر توان داخلي و افزايش ناوگان عملياتي بر بستر باور«ما مي‌توانيم» و توانايي‌هاي كارشناسان و شركت‌هاي داخلي است كه اميدواريم اين مسير با حصول افتخارات بزرگ‌تري تا سرمنزل مقصود همچنان تداوم يابد.
وي در پايان گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با وجود محدوديت‌ها و تحريم‌هاي موجود به حمد الهي با همكاري و توافقات به‌عمل آمده با شركت صدرا به‌عنوان پيمانكار ساخت سومين شناور تداركاتي و عملياتي درياي خزر، اين پروژه كه برگ زرين ديگري از افتخارات فرزندان ايران اسلامي است همزمان با سالروز فتح خرمشهر و ديگر مناسبت‌هاي خجسته اين روز به آب انداخته مي‌شود.

 



نظرات شما عزیزان:

prince
ساعت19:10---25 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز از این که به ما سر زدید ممنونم دوست عزیز وبلاگ شا نیز خیلی زیباست
راستی من هم شما رو لینک کردم
موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب